יום שני, 19 במאי 2008

אני שר עם המטר - Singin` in the Rain


מתוך: הבלוג של ArcanumS Pen

שיר אשיר בגשם

היום ירד הטפטוף הראשון. הוא עוד לא ראוי להיקרא היורה (אם ככה יורים לא פלא שמפסידים במלחמות), אבל בתור גרסא ראשונית, חשדנית ומהוססת ליורה הוא בהחלט עשה את העבודה.

ברגע שהבחנתי בו מיהרתי לפתוח את דלתות הברזל העצומות והמגושמות של המבנה בבסיס בו הייתי ויצאתי החוצה. שם ראיתי כי גם חבר טוב שלי מנצל את תירוץ ה-"אני קופץ לרגע לזרוק משהו למכולת האשפה" על מנת להשתתף במאורע. כששמתי לב לכך שהוא הבחין בי, הפניתי תחילה את מבטי לשמיים, אח"כ אליו ואז חייכתי. הוא החל לפסוע לכיווני תוך כדי פריסת ידיו לצדדים, וכשהגיע העניק לי חיבוק חם מהסוג שלרוב שומרים רק לשמחות (כאילו שמישהו יפסיד משהו מלחלק את אותם החיבוקים בחינם ביומיום).

התחלנו לערוך טיול קטן בעוד אני מזמזם את "Singing in the Rain". חיש מהר נוצרה חלוקת תפקידים ברורה - אני מתאמץ לא לזייף ומנסה לאמץ את טון ה-"מיוזיקל" שלי, והוא אחראי על הריקודים. כמה פרצופים ספק תמהים ספק מזועזעים הבהירו לנו שבעליהם מקווים כי שנינו נסיים את טיולנו המשותף אצל הקב"ן, אך זה לא שינה מאום. הטיול הקצר הסתיים עם תום השיר ושנינו חזרנו למחוזותינו. הגשם פסק גם כן. אולי הוא נבהל מהזיוף שלי, אולי דווקא סיומו של שירי גמר לו את מקורות ההשראה. הייתי רוצה לחשוב שזה קשור בי. ככה אולי בכל פעם שאחפוץ בכך ירד עלי גשם, ואני כמעט תמיד רוצה.

שורה עלי כרגע רוח מוזרה, כך שהתרגום יצא לי קצת "יוצא דופן":

Singin` in the Rain מאת Arthur Freed (ידוע גם כ- "שיר אשיר בגשם")

אני שר עם המטר

רק שר לי במטר

איזו תחושה נהדרת

אני שוב מאושר!


אני צוחק על העבים

המתקדרים במרומים

בליבי שרויה חמה

לאהבה מאירה פנים.



פוסע במורד השביל

מזמזם פזמון מצהיל

ורק שר לי,

שר בגשם בקול-גיל

http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?entryId=1124163

(ציטטתי רק חלק מהשיר מפאת זכויות יוצרים)
אתם מוזמנים לראות ולשמוע את תיבת הנגינה שיר אשיר בגשם
או לראות עוד חומר מעניין על שיר אשיר בגשם

אין תגובות: