יום רביעי, 25 ביוני 2008

"מוזיאון המכוניות של ניקולי"

קטע מצוטט מתוך יומן מסע של משפחה על טיול באיטליה ומוזיאון שבו תיבות נגינה.
צפון איטליה
שבועיים באיטליה ממינכן - "נשארנו עם טעם של עוד.." / משפחת צור
כשפירנצה מאחורינו, התחלנו לעלות צפונה, לחלקו השני של הטיול. מאחר ויצאנו מפירנצה אחה"צ, הגענו לעיירה "וילאפרנקה" שליד ורונה, לפנות ערב. אגב, בעיירה זו נמצא שדה התעופה "וילאפרנקה" השייך לורונה.
המלצה- יעדינו הראשון היה "מוזיאון המכוניות של ניקולי" בעיירה. ניגשנו למוזיאון, למרות שכבר לא היתה קבלת קהל, על מנת לראות היכן הוא נמצא וביררנו את שעות הפתיחה. לאחר מכן חיפשנו מקום חניה לקרוואן ללינת לילה. מצאנו תחנת דלק בלב העיירה, עם חניה צדדית ושם חנינו.
למחרת היינו במוזיאון בתוך 10 דקות מהחניה.

במוזיאון יש חניה גדולה גם לקרוואנים, ללא תשלום. היינו מבקרים בודדים במוזיאון, והיה שווה כל יורו. נהנינו מאוד, שכן המוזיאון כולל לא רק מכוניות, שהתצוגה שלהן מדהימה, אך מזכירה את מוזיאון המכוניות בתפן, אלא גם כולל קומה של כל הדברים הקשורים לרכב כולל אופניים ,אופנועים בצורות שונות ותעופה. קומה של מכונות כתיבה וציוד אופטי וכדומה.ועוד קומה של תיבות נגינה שבחלקן אפשר לגעת ולנסות ובחלקן לא. ישנה תיבת נגינה אחת ענקית שצריך לשים בה מטבע של יורו והיא מנגנת מוסיקה של תזמורת שלמה. החיסרון היחיד במוזיאון הזה שאסור לצלם, הם מציינים את זה בפירוש ואין מה לעשות יש גם מצלמות של המקום אז אם רוצים להימנע ממצבים לא נעימים, צריך לכבד את רצונם. למרות זאת נהנינו מאוד והשקענו כשעה וחצי בסיור.
במוזיאון ציידו אותנו גם במפת ורונה והסבירו לנו איך להגיע, הם אדיבים ביותר שם.

אין תגובות: